środa, 9 stycznia 2013

Anielskie candy!!!

Witam Was serdecznie :):)

Miło mi poinformować Was, że ogłaszam moje drugie candy anielskie!!!


Regulamin czyli zasady udziału w zabawie tak jak poprzednio:
 1. Zostaw komentarz pod tym postem, wyrażając tym samym chęć udziału w zabawie. 
2. Zamieść podlinkowany baner w pasku bocznym swojego bloga
 3. Będzie mi miło jeśli zostaniesz moim obserwatorem - ale oczywiście nie jest to wymagane:)
 4. Zapisy od dziś do 1 marca 2013r. - 2 marca wybiorę osobę do której pofrunie aniołek;)
4. Udział w candy mogą wziąć wszyscy którzy posiadają bloga i mieszkają na terenie naszego kraju:) 
Nagrodą w moim Candy będzie oczywiście Aniołek -  a który nie pokażę, bo niech to będzie niespodzianką tym razem:):)
 Serdecznie zapraszam!!!!

120 komentarzy:

  1. Oczywiście że Twojego aniołka chcę :) więc będę cierpliwie czekała na finał :) a resztę formalności uzupełnię wieczorkiem przy kompie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój aniołek jako zwiastun wiosny będzie mile widziany w moim domu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo chętnie przygarnęłabym takiego aniołka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wioletta Machura9 stycznia 2013 08:20

    uuu jaka szkoda nie nam bloga, ale to nic i tak uwielbiam twoje prace. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chętnie bym się ustawiła w kolejeczkę, niestety mieszkam w UK choć mam polski adres do ewentualnej wysyłki "0)
    ale mimo to banerek u siebie wstawię bo bardzo lubię twoje aniołki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chciałabym mieć od Ciebie Takiego aniołka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. No ładnie, oczywiście że się zgłaszam :)) ciekawe co za aniołka wycudujesz:D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie napisze inaczej jak moje poprzedniczki..juz bardzo długo obserwuję Twoje anioły i za kazym razem podziwiam i po cichutku wzdycham.....

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja się zgłaszam i zaklinam los, żeby to na mnie padło :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja też z wielką radością staję w kolejce po ślicznego aniołka, bo to że będzie śliczny jest niezaprzeczalne :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Staję w kolejce z cichuteńką nadzieją na aniołeczka, bo od dawna obserwuję i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na http://kramikzcukierkami.blogspot.com/p/zgos-swoj-konkurs.html

    Możesz tam zareklamować swój konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na twojego aniołka się zapisuje kochana bo chociaz potrafie lepic w masie solnej,. potrafie szyc i takze tworze anioly (ZAPROASZAM ROWNIEZ NA CANDY DO SIEBIE!!!!) NIE MAM "SWOJEGO" OSOBISTEGO ANIOŁKA! Moze wiec mi sie poszczesci! Obserwuje od dawna a banerek zaraz umieszczam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też potrafię lepić,ale takiego okazu nie mogę przegapić,więc ustawiam się w kolejce:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnoscią dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zapisuje się z ogromna przyjemnością i z niecierpliwością czekam na wyniki
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. To i ja zapisuję się , może los się uśmiechnie :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście że się zgłaszam!
    Mam sporo aniołków, a te co Ty robisz są prze pięknę i chętnie takiego przygarnę ;)
    Obserwuję, a baner na moim blogu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne te Twoje aniołki!
    Sama juz od jakiegoś czasu zabieram się by ulepic "coś" z masy solnej ale jeszcze nie miałam odwagi. Ale Ty mnie chyba jednak zainspirowałaś :)
    Więc chętnie przyłączam się do słodkiej zabawy i po cichu liczę na łut szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też chciałabym się przyłączyć do zabawy, banerek zamieszczony na
    http://wmieszkanku.blogspot.com/
    oczywiście też dodaję się do obserwatorów :)

    Aniołki śliczniusie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też z miłą chęcią tutaj przyfrunęłam ;)
    I zamierzam pozostać na dłużej.
    Pozdrowionka
    Banerek w pasku bocznym tutaj:
    http://evebellart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie się zapiszę na candy i do obserwatorów :). Baner wstawiam pod adresem: http://mojehandmade-dabo.blogspot.com. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje aniołki są cudowne!!!
    Bardzo chciałabym takiego mieć, więc oczywiście zapisuję się.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiem,wiem...nie powinnam :( Ale Twoje Aniołki są wyjątkowo piękne,od początków prowadzenia bloga były moimi "Idolami" zatem jak bym mogła odmówić sobie takiej okazji ??? Takiego pięknego nie umiem ulepić... :(

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu ;***

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam niespodzianki :) Twoje anioły są cudowne więc na pewno jest o co walczyć. Ustawiam się więc w kolejce po Twoje cudo !!

    OdpowiedzUsuń
  26. Z miłą chęcią dostawiam się do kolejki ;o) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. My też się ustawiamy do kolejki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za zaproszenie do wspaniałej zabawy :)
    ustawiam się do kolejki :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Równiez dziękuję za zaproszenie i dołaczam się do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Z wielką przyjemnością będę obserwatorką i z równie wielką nadzieją na wygraną ustawiam się w kolejce!!

    OdpowiedzUsuń
  31. chętnie przygarnę aniołka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. dopisuję się i chętnie poobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Twoje aniołki są przesympatyczne z miłą chęcią przygarnę jednego :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ustawiam sie w kolejce :) banerek podlinkowany u mnie na blogu http://na-stole-cos-z-niczego.blogspot.com/p/candy.html, Twoje aniołki są przepiekne , pozostaje mi mieć nadzieję że może takiego uda mi się wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Biegne do kolejki - wspaniałe candy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocham aniołki więc chętnie się zgłaszam, bannerek już wstawiłam. Zapraszam do siebie też na candy! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja się ustawię bo kocham aniołki,zaraz resztę formalności załatwię:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się www.rekomastworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. zapisuję się i zapraszam do mnie na candy...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Ponieważ Anielskiej opieki w tym 13 roku bardzo potrzebuję, muszę się zapisać.
    Zapraszam Anielskiego opiekuna w swoje skromne progi i cieplutko pozdrawiam :):
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Podziwiam Twoje anioły od dawna, więc jak bym śmiała nie zgłosić się na twoje candy :)
    Z ogromną chęcią się zapiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Z wielką przyjemnością zapisuję się na Twoje candy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapisuję się i ja:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne są Twoje Aniołki, z chęcią wezmę udział w zabawie:-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam.
    A może Twój Aniołek zechce zamieszkać pod moim skromnym dachem?
    Formalności spełnione, obserwuję z ogromną ciekawością,
    zapraszam również do mnie (http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com )
    Pozdrawiam serdecznie, liczę na szczęście w losowaniu. Nawrosia
    (nawrosia@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  47. Witaj.
    A ja ustawię się w kolejce po aniołka dla mojego kolegi-maniaka aniolkowego, ma ich ponad 250 przytarganych z wyjazdów z calej Polski i ciągle Mu mało.....Przesłodkie ssą te Twoje aniołki.Pozdrawiam.Gosia

    OdpowiedzUsuń
  48. Aniołków nigdy za wiele;) Zapisuję się i bardzo, bardzo liczę na szczęście:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też się zapisuję - bo aniołków igdy dość - L (arualr1971@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  50. Z chęcią się zapiszę. Bardzo ładny blog. (http://szycie-i-zycie.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
  51. witam:) piękne Twoje Aniołeczki, dlatego z chęcią zapiszę się na candy:)
    Pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. jak się kocha taką pasje ...i rozumie anielskie przekazy znajdzie Ciebie w sieci...JESTEM ...a do kogo trafi twój aniołek ...do tej osoby co GO potrzebuje :) życzę powodzenia i serdecznie pozdrawiam

    kreatywnaiskierka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Im więcej aniołów, tym piękniejszy świat ;) Pozdrawiam cieplutko ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Twoje Aniołki są śliczne i chętnie się tu zapiszę, bo mam nadzieję, że pofrunie do mnie ;)
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  56. Aniołki mają w sobie takie "coś". Aż się chce jednego wygrać. A ja chcę... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajnie by było mieć takiego ładnego aniołka :)

    OdpowiedzUsuń
  58. również i ja zgłaszam chęc udziału w candy :) taki aniołek napewno przynosi dużo szczęścia http://robotkowaszkatulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Chętnie zapiszę się do zabawy,bo uwielbiam anioły,a Twoje są cudowne;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  60. kolejka długa ale być może aniołek jakimś cudem trafi do mnie :)))
    hobbystyczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja też się zapisuję i chociaż jestem na końcu kolejki to zawsze istnieje jedna szansa na tysiąc że może mi się uda :)) pozdrawiam Beata .....

    OdpowiedzUsuń
  62. ja tez ustawiam się w kolejce, Twoje Aniołki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Chyba będę mało oryginalna, jeśli napiszę, że Twoje anioły są prześliczne. Oczywiście zgłaszam się do zabawy
    Zapraszam również do odwiedzin mojego bloga.
    mojehokuspokus.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Z chęcią przygarnę aniolka. pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  65. i jak tu nie ustawić się w tak miłym gronie

    http://sol-niczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Z przyjemnością sie zapisze na to anielskie candy:))

    Zapraszam również do siebie:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Zapisuję się oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Witam
    ja również zapisuję się w długiej kolejce.
    obserwuję jako ilona xxx

    OdpowiedzUsuń
  69. Twoje prace bardzo mi się podobają :) stanę w kolejce bo kto wie :) i dodaję sie do obserwująych bo warto :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Jako 78 stanę cichutko w kolejeczce, a nóż się uda. Co prawda jako nowicjuszka nie liczę na takie szczęście, ale cuda się zdarzają, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  71. zgłaszam się
    ane@autograf.pl Od dawna obserwuje więc chyba się należy .

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja także spróbuję swojego szczęścia i ustawiam się w kolejce:)
    Łączę serdeczności
    tworczypoczatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Z przyjemnością ustawie się w kolejce i zostanę na dłużej :) Pozdrawiam serdecznie :) i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  74. z wielką ochotą zapisuję się do ogonka :)
    dodałam baner i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Staję w kolejce do Anioła.....

    OdpowiedzUsuń
  76. ja też chętnie przygarnę aniołka:)

    OdpowiedzUsuń
  77. I ja się chętnie zapisze w kolejkę po aniołka. uwielbiam aniołki , a twoje są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  78. uwielbiam aniołki wszelkiej maści, więc grzecznie ustawiam się w kolejce....

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo chetnie przygarne twojego anioła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. Uwielbiam ręcznie wykonane aniołki, Córcia ma ich kolekcję nad łóżeczkiem. Super byłoby, gdyby Twój aniołek również mógł tam spędzić swój czas

    OdpowiedzUsuń
  81. Ale piękny blog! Weszłam przez przypadek i zostaję ! I oczywiście zapisuję się na candy Bardzo chciałabym dostać Twoją prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. Wszystkie Aniołki przepiękne. Ustawiam się w kolejce po jednego z nich :)....Warunki spełnione . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. I ja ustawiam się po aniołka w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  84. stoję grzecznie w kolejce i czekam na losowanie, może szczęscie mi dopisze:)
    http://pasjejustychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. zgłaszam się również bo od dawna podziwiam Twoje aniołki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. podziwiam i podziwiam i nie mogę przestać..... cudne cudne cudne cudeńka. Bloga nie mam ale chętnie cieszę tu oko Twoją twórczością. Cieplutko pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  87. Jeszcze ja chętnie się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Anioł potrzebny od zaraz, dlatego zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  89. Kolejka olbrzymia,ale staję w kolejce.Może się uda i Twój aniłek zawita do mojej kolekcji/130 aniołów ,każdy inny/Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  90. Nie mam w domu żadnego anioła - ten byłby pierwszy...gdybym wygrała:)

    OdpowiedzUsuń
  91. "Bo do mnie Anioły wchodzą bez pukania i kawę mi słodzą uśmiechem...............;)"

    Bloga nie mam, ale za to lubię Cię na "Fejsie"
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  92. I ja się zapisuję. http://akademia-kroliczej-mamy.blogspot.com/
    I zapraszam na swoje Candy;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  93. Czy Ja też mogę się zapisać. Nie mam jeszcze takiego aniołka, mam nadzieję, że do mnie zawita.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  94. Jestem pod wrażeniem Twoich aniołów więc nie może mnie tutaj zabraknąć.
    Zapraszam też na moją wiosenną rozdawajkę.

    OdpowiedzUsuń
  95. Taki aniołek jest prześliczny. Również bym go chciała mieć

    OdpowiedzUsuń
  96. I ja się zgłaszam i do mnie zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  97. a może mi się poszczęści... dopisuję się!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  98. Twoje Aniołki są prześliczne, pełne optymizmu i radości, po długiej zimie taki gość w moim domu byłby niezmiernie pożądany! :) Zgłaszam się oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  99. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po "słodkości" :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. staję w kolejce, Twoje anioły są cudne; pozdrawiam i zapraszam: http://sen-o-piwonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Anioły uwielbiam i zbieram je pod każdą postacią :).
    Twoje są cudne więc "w ciemno" zapisuję się na Twojego i mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  102. Witam serdecznie,
    Na Twoim blogu jestem poraz pierwszy....ale nie ostatni ponieważ TWOJE aNIOŁY skradły moje serce i nie tylko moje. Są piękne, cudowne..aż się wzruszyłam. Blog prześliczny, prace decupage i Aniołki powodują,że na twarzach moich bliskich pojawiają się uśmiechy radości. Dlatego chcę wziąć udział w CANDY, może dzięki Tobie uśmiechnie się pewna mała dziewczynka...Dziękuję,że mogłam wziać udział w zabawie. Serdezcnie zapraszam na mojego bloga, może tam coś znajdziesz dla siebie. Twojego BLOGA dodaję do OBSERWOWANYCH, bo warto.Pozdrawiam!

    Marzy mi się pewien Anioł....

    OdpowiedzUsuń
  103. Ustawiam się w kolejce :)
    http://mordoklejka-i-rodzinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Byłam przekonana, że już tu stoję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem pewna, że dopisywałam się w komentarzach i dołączylam do obserwujących, a tu niespodzianka!!!... :/ A banerek zajmuje miejsce na moim blogu niemal od początku ogłoszenia candy :)

      Usuń
  105. O jej...ilu chętnych, ale nie dziwne :) Również staję w kolejce po pięknego aniołka, który zawisłby w pierwszym pokoiku mojej córeczki, który akurat teraz mebluję oczywiście na rózowo, jak przystało na księżniczkę. Piękny banerek już wisi, a dla mnie jesteś inspiracją :) Już powstał mój pierwszy koszyk z wikliny papierowej :)
    Pozdrawiam i trzymam kciuki mocno ściśnięte :)
    tortyodserca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. kocham, kocham, kocham anioły! Odkąd miałam 6 lat zbierałam i zbieram je nadal, ostatnio poszukuję wyłącznie ręcznie robionych :) takiego cuda z masy solnej jeszcze nie posiadam, a Ty tworzysz te aniołki prześliczne, dlatego też zapisuje się na candy :) dobrze że zdążyłam :) z chęcią obserwuję, banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam cieplutko! :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. To i ja spróbuję szczęścia .http://krepamojapasja.blogspot.com/ obserwuję od dawna .POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  108. Ojej, tyle chętnych... Ale może i ja spróbuję...
    Obserwatorem jestem od dawna- uwielbiam Twoje prace :)
    www.handmadebyjo2013.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...